Circle of blue

Hej hej!
Okej, jag vet att jag suger på att skriva här, och ska jag vara ärlig så glömmer jag helt bort att jag ens har en blogg ibland:P

Aja, gårdagen spenderades med Becka som jag är väldigt dålig på att umgås med, det är inte allt för ofta som jag umgås med henne, eller mina andra kompisar, för jag är ju nästan jämt med Tobias :)

Idag ska jag och Tobbe åka till mina föräldrar och äta lite mat:) Igårkväll kollade vi föresten på Jurassic Park:D Det var länge sen:) Kanske kollar vi på tvåan ikväll, och om jag orkar vara vaken längre så kanske vi t.o.m kan kolla på trean , men chansen är inte särskilt stor:P

Så måste man ju söka gymnasium snart med..  Lärling, handel blir det:) Har kanske redan hittat en lärlings plats med på Lindex :P  HM  sa nej för att det inte var bra att jag var där 1 vecka och sen borta 3 , jag skulle tydligen missa en hel del på dom 3 veckorna så att jag skulle vara tvungen att börja om från början då när jag kom tillbaka., men Lindex hade inga problem med det:S  

Och nu kommer jag verkligen inte på något mer att skriva ... Så vi får se hur lång tid det tar innan jag skriver igen xD

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0