U.S.A

Tjena gänget!

Idag på hemkunskapen hade jag och Alexandra fett kul, vi mobbade stackars Elli som hade haft för mycket mjölk i sitt potatismos, så det såg ut som gröt, de va as kul att mobba henne för det xD

Och påtal om skolan så har jag fett med läxor. Tills imorrn har jag: Läxförhör Geografi U.S.A, Matte-läxa (som min mattelärare glömde bort att ge mig) och Engelska. Så jag har suttit sen klockan 17 med läxor.

Min dator suger... Idag kom en ny patch till WoW på 6.5GB men min dator har bara 2.8GB ledigt, och det SUGER! För det har kommit massa nytt som man vill kolla in, men icke sa nicke,,. Så det blir inget Wowande för mig på ett tag.
Jag ska försöka övertala mamma att lägga över alla bilder på en hårdisk eftersom att hon säger att jag inte får fixa det. Sen ska jag formatera om datorn,, eller ja, Tobias ska, inte jag:P
Sen ska vi se om det går att spela:D

Tror förresten att jag ska söka till Lärling Handel på Carlsund, inte säkert men de lutar mest åt det hållet :P
Vi får se hur det blir med den saken!


Eftersom min älskling är den enda som läser denna blogg så måste ja ju tillägna han en bild:D


Tack och hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0