Det var ett tag sedan...

Hejsan!
Har inte skrivit i bloggen på typ två månader men det beror nog på att jag har suttit hemma hos Tobias eller spelat wow :P
Men jag ska försöka bli mera aktiv här:)
Det har hänt en hel del sen jag skrev här sist, jag har t.ex vart ute på prao på Djurpensionatet i Motala. Det var jätte kul:P
Men de var rätt jobbigt och sista dan så blev de ju rätt pinsamt när jag och Elinor råkade få ihop en Schäfer/Rottweiler och en Labrador, båda var hanar,  det gick ju inte så bra då. Blandrasen flög på  Labradoren och bet han så pass att han var tvungen att åka till veterinären, men det var ingen större fara så det behövdes inte betalas någon självrisk eller så.
   Det fanns ju valpar där också, skit söta. Pappa och jag var och kollade på en som jag kallade för Ville, och vi kämpade för att få mamma på att gå med på att köpa den men misslckades. så det blev ingen hund.


Här är den lilla valpen Ville dårå:)


Den mesta tiden spenderas ju med min käre Tobias, men nu i två veckor framåt är det en massa läxor och prov så jag kommer att vara hemma mer..
Idag skulle jag läsa på om "Kolhydrater och socker" som var helt meningslöst! för de första är överskriften urlöjlig. För socker är kolhydrater... Alla kolhydrater är inte socker, men allt socker är kolhydrater...
Och sen hade våran lärare skrivit ut denna texten ifrån internet och det var inget utlärnings språk , utan ren fakta så det var skit svårt att fatta något..

Och nu mina kära vänner orakar inte jag skriva mera,

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0