Your on my heart like a tattoo

Ohoj kamrater!

Har inte skrivit så mycket här på sistone, men det är för att jag inte har haft något vettigt att skriva.. Vilket jag inte har nu heller..
Iallfall.. Sitter hemma hos Tobbe och ska käka lite pizza, för han har bestämt att jag är hungrig.
Ahapp. nu blir man mobbad för att man e blond och försöker komma på något vettigt att skriva. Men så kan de ju vara ibland -_-
Varför är alla så elaka mot mig? >.<   Mmmmmmmmmmmmmmmmh...... Här om dan var jag o Rebecka ( a.k.a Sal Laden) ute och paddlade kanot. Vi skulle till hamnen men kom aldrig riktigt så långt.. Vi slog rot vid fyren istället :) Där satt vi hela dan, från 10 till vad klockan nu var.. efter 14 nångång..   (Mr. Hej jag ska påpeka allt) .... Tobbe är dum mot mig!!:'( Bu-hu
Ah iallfall.. våran båt läckte.. så vi skulle ösa med min handduk.. vilket inte gick så jäääätte bra... de slutade bara med att den drunknade... R.I.P

Sen har jag inte mycket mer att skriva,.. Jag har typ varit hos Tobias dom senaste kvällarna och svettats.. Hans fläkt är VÄRDELÖS..

hehehe, så de va allt

KÖSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0