Välkommen hem Isabelle!

Hej hallå!

Nu har jag precis kommit hem ifrån Småland :)
Det blev ganska trevligt iallafall.. Köpte massa grejjer som jag är skapligt nöjd över. Påvägen dit så åkte vi förbi Lager 157 och a6 center. Jag hittade en klänning, skor och ett par linnen, medans mamma bara hittade ett par jeans :P
När vi sedan kommit fram efter ett antal små skogsvägar och dessutom nästan blivit prejade av vägen så blev vi bjudna på mormors goda köttbullar! :)
Det blev en tidig kväll och jag la mig och läste runt 9 tiden, somnade också då nån gång. Jag hade lite svårt att sova för sängen var skapligt hård. Men jag lyckades endå sova i 12 timmar.
Dagen därpå skulle vi till Växjö. Där stannade vi hela dagen och shoppade jag, mamma och mormor. På eftermidagen när vi skulle åka därifrån tog vi en fika på något mysigt café.
Efter det så åkte vi till City Gross och handlade kött och blommor.  Så på vägen därifrån åkte vi förbi mammas farmors grav och lämnade dom.
Sen blev det en tidig kväll igen, men man blir trött när det inte finns något att göra! Så jag gick o la mig direkt efter maten.
Dagen därpå vaknade jag vi sju och hjälpte mormor med frukosten. Sen fixade vi oss och gick förbi Gun, en jävla kärring som inte var tyst  i  5 mins av dom 30 vi var där. Men så fort vi kom därifrån så åkte vi in till Lammhult och mamma kollade på möbler och så. Efter det var det av till Lammhults Värdshus för att äta. Jag åt smörstekt rödtunga med hummersås och mamma tog schnitzel o potatis.
Vi blev skapligt mätta. Men sen åkte vi hem iallfall och nu sitter jag här!
Ska snart leta reda på en telefon så jag kan ringa Rebecka. Men nu kommer bilderna!

Grejer jag köpt , paraplyet köpte jag med för det regnade som as o jag orkade inte dela med mamma :)
Grejjer jag köpt,  paraplyet ochså! allt e typ rosa!:D

Här är jag och mamma i mammas farmors affär! =)


Det var nog allt, ha en trevlig kväll!


Puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0