Välkommen till min nya blogg!

Alloha!
Jag kände att jag var tvungen att skaffa en blogg eftersom att alla andra har en :)
Kanske inte kommer skriva så mycket men, det kommer att komma inlägg då och då.

Idag har jag varit med Rebecka =)
Vi har kollat på film, två stycken faktiskt. Kung fu panda och Win a date with Tad Hamilton.
Dom var helt okej, att rekomendera.
Sen skulle vi ner och röka, och eftersom Becka gör bort sig varje gång hon är med mig så är de ju klart att de ska ske idag med :)
Hon ramlar ner för trappen, tihi. Jag fick mig ett gott skratt iallafall, Becka tyckte att det var mindre roligt :P
Sen lyckades jag få öroninflamation, så jag skickade hem henne.
Om jag har tur så är det lite bättre imorrn så att jag kan träffa Daniel :)
Om inte så kan man ju bara hoppas på att jag slipper åka till småland. -_-
Mamma ville att hon och jag ska åka dit till mormor och morfars sommarstuga och umgås hon och jag, gå på stan i växjö o vad hon snacka om.. men de kanske kan bli lite mysigt endå.. Men kommer sakna Daniel och Rebecka.
Om vi åker så åker vi Torsdag till Söndag :/
Men men, sånt som märks.

Puss & Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0