Hannis Montanis

Det blev så att jag åkte iväg till Hanna och Patte:) Patte och Rebecka kom och hämtade mig.
Sen åkte vi och hämtade hans vänner på väster. Sen bar det av till vadstena vägen.
Först umgicks jag o Becka med Pattes vänner som jag inte uppfattade namnen på.. men tror de va Matti o Kalle?
Vi lagade mat, makaroner och köttbullar, =)
Aja, sen när dom hade åkt så satte jag mig och Rebecka och kollade på Hannah Montana, hon äger xD
Efter det så hörde vi ett konstigt ljud..

jag-  'Vaddå, kolla inte på mig det var katten!'
becka- 'ah, eller hur!'
jag- 'ja jag lovar!'

fler konstiga ljud..
becka- 'Åh nej! hon ska spy!

Rebecka skyndar sig mot fönstret och öppnar det, sedan knuffar hon ut den stackars katten.
Det var ingen mysig spya :(
Efter det så GICK vi iallafall till ungdomsmottagningen och gjorde graviditets test... ingen av oss var gravida som tur var!
sen GICK vi tillbaka xD När vi kom hem var Hanna och Patte och Pattes vänner där + några fula brudar som ingen visste vilka de var. Alla började tjata på Hanna om skjuts o sen blev alla turiga o blablabla..  När vi sedan satt i bilen redo att skjutsa Becka till buseen och mig hem ,, så kommer patte o håller i bildörren o tjatar, då ska hanna gasa lite så att han ska flytta på sig, men kör istället över hans fot.. hihi
Då blir patte jätte ledsen o skriker och vi åker där ifrån.
Nu sitter jag här och funderar på om jag ska ringa Daniel. men de käns lite onödigt för jag måste lägga mig snart om jag ska orka gå upp imorgon när vi ska iväg + att jag måste packa.. Men det är sånt som märks.

Pözz & Kjaam♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0