Emma är hemma!

Hejsan!

Idag har jag suttit och väntat på Emma i flera timmar. -_- Men tillslut kom hon och nu sitter vi här efter att ha käkat pizza nere på Robertos. Nu ska vi leta efter lite folk som vill leka med oss. Sen bär de la av utåt.
Senare ikväll ska vi kika film, antagligen Rest stop. Hon ska sova här och det ska bli fett med mys!
Har inget mer att skriva just nu, men jag kanske skriver mer ikväll när vi kommit hem!

Edit.
Sitter nu hemma hos tobbe med Emma och Tom.
Vi drog ner till stan och skulle möta Tobbe en stund. vi satt o flummade lite vid torget. Sen kom Tom och vi drog upp till taket. Jag tänkte sno en flagga men utan resultat... Och påväg ner såg jag något jag verkligen inte ville se.. En tant.. utan bh eller tröja.....................................Jag blev typ blind..... Aja nu sitter vi här och ska hem lite senare o chilla film:)
Det var allt för i dag.

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0