Sjuk

Jag är sjuk.. Inte kul, har ont i  huvet och är jätte snorig, (fräscht ja vet).
Andra dagen jag är hemma nu och får se om jag stannar hemma imorrn med eller om jag orkar gå till skolan.
Har ptov på fredag med så jag har försökt plugga till det med , men så fort jag kollar ner i boken mår jag illa:S
Vill också att Angel ska komma hit igen ifrån Falun, för det var verkligen jätte trevligt när hon var här:)
  Jag har också slutat röka! Jag är verkligen stolt över mig själv, eftersom jag dessutom har tagit tag i skolan, så hoppas att det går bra med gymnasievalet och allt. Hade tänkt att söka Handel Lärling, får se om ja kommer in..
Har inget mer att skriva nu, men ska försöka komma ihåg att skriva här lite mer ::P

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0